Time Goes By

Top 10 Humphrey Bogart idézet

2014. szeptember 23. 12:00 - Time Goes By

"Több vacak filmet csináltam, mint bárki más a történelem során."

"I made more lousy pictures than any actor in history."

"Az a baj a világgal, hogy mindenki le van maradva pár itallal."

"The problem with the world is that everyone is a few drinks behind.""Két centet sem adnék egy halvérű nőért." 

"I wouldn't give you two cents for a dame without a temper."african.gifKatharine Hepburnről: Lehetett vele vitatkozni, de nagyon kemény volt. Amikor egyik reggel Jack látta, ahogy nagy léptekkel megy egyedül az őserdőbe, arra gondolt, hogy az isten segítse az őserdőt."

"You could argue with her, but she was though. When Jack saw her striding into the jungle alone one morning, he thought "God help the jungle.""Úgy gondolom, hogy Marlon Brando az egyik legjobb fiatal színész a szakmában, és szerintem azonnal nagyszerű lesz, amint kiveszi azt a krumplit a szájából."

"I think Marlon Barando is one of the best young actors in the business, and I think he'll be great as soon as he gets that potato out of his mouth.""Addig nem vagy sztár, amíg a nevedet nem betűzik jól Karachiban."

You're not a star until they can spell your name in Karachi.""A közönségnek csak a jó előadással tartozol."

"All you owe the public is a good performance.""Nem vagyok jóképű. Az voltam, de már nem. Nem, mint Robert Taylor. De nekem meg karakteres vonások vannak az arcomon. Borzasztó sok éjszakázásba és ivásba került odatenni őket."

"I'm not good-looking. I used to be but not anymore. Not like Robert Taylor. What I have got is I have character in my face. It's taken an awful lot of late nights and drinking to put it there."Joan Crawfordról: "Függetlenül attól, hogy mennyire ki nem állhatom a hölgyet, ő egy sztár!"

"No matter how much I can't stand the lady, is a star!

Az utolsó szavai: "Nem kellett volna whiskyről martinire váltanom."

"I should never have switched from scotch to martinis." 

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://timegoesby.blog.hu/api/trackback/id/tr16689891

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

lilalalilalázik 2014.09.24. 06:13:19

+ 1

"Would people applaud me if I were a good plumber?"

tapsolnanak nekem az emberek ha egy jo vizvezetekszerelo lennek?

Frady Endre · http://fradyendre.blogspot.com/ 2014.09.24. 10:16:15

Zöld döglégy

Hogyha nagy zöld döglégy lennék,
Slambucznék és Szupermennék
Sikoltozva fapartvisért
Nyúlnának – ez álom kísért.

Pedig nem is vagyok zöld én,
Csak egy paraszt termőföldén
Élő óriás barna atka,
Nőm szerint cukorfalatka.

Elfogult ám velem e nő,
Neki én vagyok a menő,
Nem pedig a tücsköt-bogárt
El-eljátszó Humphrey Bogart.

Atkaanyám, itt az eke!
Van időm, eltűnhetek-e?!
Zöld döglégy, ha lennék vélet-
-len, elszállnék, mint az élet…

illusztrálva:
fradyendre.blogspot.hu/2012/05/zold-doglegy.html

Lady Scarlett 2016.02.01. 18:51:59

Mindigis tudtam, hogy nem szineszkedett annyira a Casablancaban. Sőt, a tobbi filmjeben se, csak egy kicsit onmagat adta. Azert ez nem nagy teljesitmeny, de birtam a filmjeit. Senki nem tud olyan es annyira cinikus lenni mint Bogart.
süti beállítások módosítása